رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان از کشف و ضبط خودروی حامل ذغال قاچاق در این شهرستان خبر داد.

شاهرخ محمودی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: با همکاری همیاران طبیعت، نیرو‌های پاسگاه ویژه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان با همکاری نیرو‌های آگاهی شهرستان، خودروی ایسوزوی حامل ذغال قاچاق کشف و ضبط شد.

محمودی بیان کرد:این ماشین از روستای گاگل بارگیری شده و به مقصد احتمالی سنندج در حرکت بود که خودرو به همراه ذغال قاچاق به محوطه‌ی اداره منابع طبیعی شهرستان منتقل گردید.

او ضمن هشدار جدی به متخلفان و قاچاقچیان ذغال گفت: در برخورد با سودجویان و کسانی که برای تهیه ذغال با قطع درختان جنگلی اقدام به تخریب عرصه‌های جنگلی می‌کنند قاطعانه برخورد خواهد شد و اشد مجازات از سوی مراجع محترم قضایی در انتظار آنان است.

محمودی، حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه‌ای همگانی دانست و افزود: مردم فهیم و طبیعت دوست، گزارشات قطع درختان جنگلی، ذغال گیری از درختان جنگلی و هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی را به واحد حفاظت پاسگاه ویژه‌ی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان اطلاع دهند تا در اسرع وقت بررسی و بازدید به عمل آید تا با همیاری هم گامی سبز برای حفاظت از این امانت الهی برداریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.