تعطیلی بازار پرندگان در کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه از تعطیلی بازار پرندگان و برخورد با افرادی خبر داد که به صورت غیرمجاز در این محل فعالیت می‌کردند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه فضل الله رنجبر روز جمعه  گفت: از این پس اداره اجراییات شهرداری موظف خواهد بود تا اطلاع بعدی از ایجاد هرگونه بازار تحت عناوین مختلف خودداری و با افراد خاطی برخورد کند.

او بیان کرد: پارک‌ها و تفرجگاه‌ها نیز تعطیل و شهرداری با همکاری پلیس لازم است نظارت‌های لازم را در این خصوص به عمل آورند، هرچند در بازدید‌های صورت گرفته که امروز انجام شد شاهد تعطیلی آن‌ها بودیم.

رنجبر در ادامه از استقرار نمایندگان فرمانداری و اداره ثبت احوال و ماموران پلیس در پلیس راه‌های ماهیدشت، قزانچی و بیستون به منظور کنترل تردد خودرو‌ها خبر داد و گفت: طبق مصوبه و دستورالعمل کمیته امنیتی انتظامی ستاد مقابله با کرونا از امروز (هشتم فروردین) از ورود هرگونه وسیله نقلیه غیربومی به کرمانشاه جلوگیری می‌شود.

رنجبر بیان کرد: آن دسته از خودرو‌های غیربومی هم که قصد ترک کرمانشاه را دارند و یا از جاده‌های این شهر قصد بازگشت دارند باید مسیر تردد خود را به کمربندی‌های غربی و شرقی تغییر داده و اجازه ورود به داخل شهر را نخواهند داشت.

فرماندار کرمانشاه گفت: برای تشخیص اینکه سرنشینان خودرو‌ها بومی هستند نیز از طریق پلاک، کارت ملی و بیمه نامه خودرو اقدام می‌شود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.