۱۳ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان تقسیم می شود

فرمانده سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه اعلام کرد: به منظور کمک به افرادی که اقتصادشان به واسطه شیوع کرونا تحت تاثیر قرار گرفته است، ۱۳ هزار بسته حمایتی بین این افراد توزیع خواهد شد.

  به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهسردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه گفت: در روزهای گذشته سه هزار مورد از این کمک ها بین افراد نیازمند و متاثر از شیوع ویروس کرونا توزیع شده است.

او با بیان اینکه هر کدام از این بسته ها ۵۰۰ هزار تومان ارزش مالی دارد، عنوان کرد: در روزهای آینده ۱۰ هزار بسته باقی مانده نیز بین افراد نیازمند که به کمک مردم شناسایی شده‌اند توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه با تاکید بر اینکه این بسته های حمایتی از اعتبارات داخلی سپاه تامین شده اند، افزود: کارگران، دستفروشان و دیگر افرادی که به واسطه شروع کرونا اقتصاد آنها تحت تاثیر قرار گرفته است در این طرح مورد حمایت قرار می‌گیرند.
ریحانی با اشاره به اینکه ۱۶ هزار نیروی سپاه پاسداران به منظور کنترل و مقابله با بیماری کرونا در استان کرمانشاه به کار گرفته شده‌اند، گفت: بخش عمده ای از این نیروها به منظور انجام طرح های غربالگری در سطح استان و شناسایی بیماران مبتلا و افراد در معرض خطر به کارگیری می‌شوند.

او یادآور شد: بخشی از این نیروها نیز در راستای انجام عملیات ضد عفونی سطح شهر ها و مکان های عمومی به‌کارگیری شدند و اکنون در حال خدمات رسانی هستند همچنین بخش دیگری از نیروها در کنار پرسنل نیروی انتظامی در ورودی و خروجی های شهرها در حال کنترل عبور و مرور هستند.

ریحانی اظهار داشت: بخشی از امکانات درمانی و بهداری نیروی زمینی سپاه در کنار سیستم درمانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حال خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در کرمانشاه است.

او افزود: به منظور مقابله با بیماری کرونا چهار واحد بیمارستان سیار را که شامل بخش های جراحی تاکتیکی، مبارزه با جنگ‌های نوین، بیمارستان های اتوبوسی و بیمارستان‌های کفی سیار می‌شوند را در حالت آماده باش قرار داده‌ایم تا در صورت نیاز به منظور خدمات دهی به بیماران به مناطق مختلف اعزام شوند.

ریحانی با بیان اینکه این بیمارستان‌ها به منظور نقاهتگاه و یا درمانگاه بیماران مبتلا کرونا مورد استفاده قرار می گیرند،گفت: این بیمارستان های سیار در مجموع ظرفیت بستری ۱۵۰ بیمار را دارند همچنین در بیمارستان امام حسین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۱۵ تخت ثابت و ۵۰ تخت‌ نقاهتگاهی به منظور بستری بیماران کرونا ای در نظر گرفته شده  و  ۳۰ تخت نقاهتگاه ای را در پادگان توحید سپاه به منظور بستری بیماران ترخیص شده در نظر گرفته ایم که در صورت لزوم از آنها نیز استفاده خواهیم کرد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.