تشدید بازرسی ها در طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای بازرسی و دقت در اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت‌های ترافیکی این شهرستان خبر داد.

تشدید بازرسی ها در  طرح ملی فاصله گذاری اجتماعیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ احمد ساکی، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: برابر ابلاغیه وزارت کشور وهمچنین مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان نهاوند این طرح ازبامداد روز جمعه  در سطح کشور در سطح شهرستان اجرایی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از ورود خودرو‌های با پلاک غیر بومی به داخل شهرستان جلوگیری خواهد شد افزود:تیم‌های گشت انتظامی وترافیکی به همین منظور تشکیل و فعال شده است.

او  با درخواست از میهمانان ومسافران نوروزی برای خروج هرچه سریع‌تر از شهرستان نهاوند هشدار داد: هر خودرویی که با پلاک غیر بومی در سطح شهر مشاهده شده یا اینکه اثبات شود مالک خودرو ساکن شهرستان نهاوند نیست مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه وتوقیف خودرو به مدت یک ماه قطعا در نظر گرفته خواهد شد.

او بیان کرد: علاوه بر این محدودیت‌های ترافیکی در حوزه اصناف و بازار نیز چنانچه هر واحد صنفی غیر خدماتی در این ایام مشغول فعالیت باشد توسط تیم مشترک پلیس اطلاعات و اداره صمت شهرستان به مدت یک ماه پلمپ خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: ممانعت از اجرای قانون به هر نحو و همچنین عبور غیر قانونی از موانع فیزیکی ترافیکی توسط افراد وخودرو‌ها بدون شک رصد وپیگرد قانونی خواهد داشت.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.