تعطیلی برخی از واحد‌های دانشگاه علوم پزشکی بابل تا ۱۵ فروردین

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس در بابل، تعطیلی برخی از واحد‌های دانشگاه علوم پزشکی بابل تا ۱۵ فروردین اعلام می‌شود.

شهبازی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به اطلاع همکاران معاونت دانشجویی فرهنگی، معاونت تحقیقات و فناوری، دانشکده‌های پزشکی دندانپزشکی، پرستاری مامایی رامسر، بابل، پیراپزشکی، بهداشت، طب سنتی، توانبخشی و پردیس بین الملل میرساند با توجه به شیوع کرونا ویروس در بابل، تعطیلی برخی از واحد‌های دانشگاه علوم پزشکی بابل تا ۱۵ فروردین اعلام می‌شود.

او حفظ و صیانت از سلامتی همکاران و کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را از دیگر اهداف این تعطیلی اعلام کرد و افزود: مدیران واحد‌های مد نظر جهت هماهنگی با معاونت توسعه اقدام کنند.

کارکنان حوزه‌های ریاست دانشگاه، معاونت‌های درمان، بهداشتی، دارو و غذا، آموزشی، توسعه، اداره گزینش، مدیریت حراست و واحد فن آوری اطلاعات به دلیل شرایط خاص ایجاد شده صرفا با هماهنگی مستقیم مسؤلان اجرایی ذیربط طبق ضوابط شیفت اقدام کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار