استاندار قم ؛

۸ ورودی اصلی استان قم به صورت کامل تحت کنترل است

سرمست گفت: تیم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم از بامداد امروز به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی استان قم مستقر شده تا افراد غیر بومی و غیر قمی وارد شهر قم نشوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، بهرام سرمست استاندار قم در حاشیه بازدید از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: فرا رسیدن سال روز میلاد امام حسین (ع) را تبریک می‌گویم و از نیروی انتظامی، هلال احمر و راهداری تشکر می‌کنم.

استاندار قم تصریح کرد: در زمینه کنترل ورودی‌های فرعی شهر قم تدابیری اندیشیده شده و تحت کنترل است، براساس اولویت بندی‌هایی که نیروی انتظامی دارد ورودی‌های غیر فرعی استان را تحت نظر دارد.

سرمست افزود: تیم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم از بامداد امروز به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی استان قم مستقر شده و ۸ ورودی اصلی استان قم به صورت کامل تحت کنترل است تا افراد غیر بومی و غیر قمی وارد شهر قم نشوند.

استاندار قم با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم موج دوم ویروس کرونا در قم ایجاد شود، عنوان کرد: مردم همکاری بسیار خوبی در زمینه قرنطینه خانگی دارند و عده قلیلی که ناآگاهانه همکاری لازم را ندارند باید راهنمایی شده تا حق دیگران به خوبی رعایت شود و همه باید در خانه بمانند.

سرمست افزود: از مرکز نقاهتگاه مجتمع یاوران مهدی (عج) بازدیدی داشتم که برنامه مدنظر این است که افرادی که مبتلا به کرونا هستند به بیمارستان‌ها مراجعه کنند و افرادی که نیاز به مراقبت دارند در این مرکز به آن‌ها خدمات بهداشتی ارائه شود.

او عنوان کرد: از مسافران قمی که به شهر‌های دیگر رفتند تقاضا داریم هرجه زودتر به قم برگردند و از افراد غیر بومی نیز درخواست می‌شود به شهر‌های خود بازگردند.

استاندار قم یادآورشد: مسافرانی که به سفر رفتند باید به خانه بازگردند تا زنجیزه انتقال بیماری کاهش پیدا کرده و ویروس کرونا کنترل شود، تیمی که در ورودی‌های استان مستقر شده است تیم کاملی از ثبت احوال، هلال احمر، نیروی انتظامی و راهداری است وبراساس کد ملی و شماره تلفن که تماس گرفته می‌شود دعوت به بازگشت به منزل خود می‌شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.