بسیج جامعه پزشکی همه توان خود را برای مبارزه با کرونا به کار گرفت

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: نیروهای این سازمان با تمام توان در کنار نیروهای حوزه سلامت برای مبارزه با کرونا تلاش می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مراد علی فولادوند رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با تمام توان و نیرو‌ی خود جهت کمک به مردم و کنترل ویروس کرونا وارد میدان شد.

او افزود: با دستور فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و با هماهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌های استان به ازای هر ۵۰۰ نفر جمعیت یک گروه دونفره تشکیل داده‌اند تا در اجرای طرح غربالگری کرونا به کمک کارکنان حوزه سلامت استان بشتابند.

 رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر ادامه داد: این گروه‌ها اکنون در اجرای طرح غربالگری از طریق سامانه salamat.gov.ir و همچنین ارائه خدمات بهداشت محیط به کارکنان شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها کمک می‌کنند.

فولادوند عنوان کرد: خدماتی بسیج جامعه پزشکی در دست اجرا دارد شامل مشارکت در راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک با همکاری بسیج و مردم در شهرستان‌های دیلم و تنگستان، گند زدایی و ضدعفونی معابر عمومی در شهر‌ها و روستا‌ها، ضد عفونی کردن بیمارستان‌ها، کنترل مبادی ورودی استان بوشهر و انجام تب سنجی و بررسی علائم کلینیکی مسافران، است.

او افزود: نیرو‌های این سازمان به صورت روزانه به سه مبادی ورودی استان بوشهر در دیلم و عسلویه و دالکی اعزام می‌شوند و در کنار نیرو‌های هلال احمر و نیروی انتظامی به کنترل مسافران و برنامه تب سنجی می‌پردازند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر تاکید کرد: ارائه خدمات این سازمان تا نابودی کامل ویروس کرونا در سراسر استان بوشهر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.