هشدار تعزیرات حکومتی قزوین به واحد‌های صنفی متخلف

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: با واحد‌های صنفی غیر ضروری که در این ایام فعالیت داشته باشند برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هوشنگ محمدی گراوند مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: بنا بر تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره تعطیلی واحد‌های فروشگاهی تعیین شده، در صورت مشاهده فعالیت با این واحد‌ها برابر قانون برخورد خواهد شد.

محمدی گراوند ادامه داد: در صورت ادامه فعالیت برای اصناف متخلف موضوع به منزله تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی مردم تلقی می‌شود و پرونده‌ای به دلیل سرپیچی از قوانین جاری کشور، تشکیل و پس از بررسی و رسیدگی در تعزیرات حکومتی برای سیر مراحل تکمیلی به مقامات قضایی تحویل داده خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به تعطیلی واحد‌های صنفی در بازار هم گفت: در همین رابطه گشت مشترکی به همراه اتحادیه‌ها، اتاق اصناف، پلیس اماکن و پلیس امنیت اقتصادی استانداری، فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت در بازار داشتیم که نتیجه آن منجربه اعلام اخطار به مالکان صنفی برای تعطیل کردن فروشگاه‌هایشان شد.

او اضافه کرد: اهم ماموریت اصلی تعزیرات در این ایام رسیدگی به تخلفات حوزه بهداشتی مورد نیازمردم برای مبارزه با کروناست که در این باره؛ در صورت شناسایی انبار‌های احتکار همگی اقلام به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل داده می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان از مردم استان خواست به قوانین احترام بگذارند و از خانه‌های خود خارج نشوندتا با یک اتحاد و عزم ملی بر این بیماری غلبه کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار