آینده مدافع جوان سیتیزن‌ها تحت تاثیر جذب بونوچی

در صورتی که منچستر سیتی در نقل و انتقالات تابستانی لئوناردو بونوچی را جذب کند، ممکن است جان استونز به تیم دیگری برود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پپ گواردیولا قصد دارد در تابستان پیش رو لئوناردو بونوچی مدافع یوونتوس را به تیمش بیاورد و همین موضوع آینده جان استونز مدافع کنونی سیتیزن‌ها را تحت تاثیر قرار داده است.

در سال ۲۰۱۶ و زمانی که استونز یکی از استعداد‌های انگلیس در پُست دفاع میانی به شمار می‌رفت، منچستر سیتی با قراردادی به ارزش ۴۸ میلیون پوند او را از اورتون جذب کرد. با این حال استونز در منچستر سیتی نتوانست مانند گذشته روند رو به رشد خود را ادامه دهد.  

استونز از ۲۷ بازی تیمش در فصل جاری، تنها در ۱۰ دیدار فرصت حضور در ترکیب اصلی را به دست آورده است و گواردیولا در بیشتر بازی‌ها از فرناندینیو هافبک برزیلی تیمش در قلب دفاع استفاده می‌کند. این در حالی است که آیمریک لاپورته دیگر مدافع میانی منچستر سیتی به دلیل مصدومیت زانو، مدت زیادی است که از میادین دور مانده است.


بیشتر بخوانید: سانچو به گران‌ترین بازیکن منچستر یونایتد تبدیل می‌شود؟


در حال حاضر می‌توان گفت پس از اشتباه استونز در بازی برابر استون ویلا در جام اتحادیه دوران این بازیکن  در منچستر سیتی به پایان رسیده و اکنون که گواردیولا قصد جذب بونوچی را دارد، دیگر نمی‌توان برای این مدافع ۲۵ ساله آینده روشنی در جمع سیتیزن‌ها متصور شد.  

حضور بازیکن با تجربه‌ای مانند بونوچی در قلب دفاع منچستر سیتی در کنار بازگشت لاپورته، می‌تواند خیال گواردیولا را از خط دفاع راحت کند و فرناندینیو را به پُست اصلی اش بازگرداند.  

لاپورته و کمپانی انتخاب‌های اول گواردیولا برای خط دفاع در فصل گذشته بودند، اما پس از مصدومیت طولانی مدت لاپورته و جدایی کمپانی از منچسترسیتی، بازیکنی به جای مدافع تنومند بلژیکی جذب نشد تا پُست دفاع میانی تبدیل به پاشنه آشیل منچستر سیتی در بازی‌های این فصل شود.

بونوچی که گزینه اصلی گواردیولا برای نقل و انتقالات تابستانی است، تا سال ۲۰۲۴ با یوونتوس قرار دارد، اما حضور مدافعان میانی مانند ماتیاس دلیخت، جورجیو کیه لینی، دنیل روگانی و مریح دمیرال در این تیم شانس منچستر سیتی را برای به خدمت گرفتن بونوچی بالا می‌برد.  

در طرف دیگر جان استونز هم تا سال ۲۰۲۲ با منچستر سیتی قرارداد دارد، اما در صورتی که گواردیولا از عملکرد او رضایت نداشته باشد، استونز می‌تواند زودتر از موعد از جمع آبی پوشان جدا شود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
مجلس ترکیه سربازی رو از ۱۲ ماه به ۶ ماه کاهش داده ولی سربازی در ایران دو سال است و مجلس هیچ قدمی برای رفاه حال سربازان بر نمیداره اصلا این قشر مظلوم فراموش شده ستند!
آخرین اخبار