رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب خبرداد؛

واژگونی سمند در اتوبان چمران دو مصدوم برجای گذاشت

سرهنگ رازقی گفت: برخورد سواری سمند با گاردریل‌های کناری اتوبان چمران موجب مصدوم شدن دو نفر شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد رازقی رئيس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: در ساعت ۱۸:۰۰ عصر روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی خودروی سمند در محور  جنوب به شمال اتوبان شهید چمران بالاتر از نیایش روبروی آتی ساز ، بلافاصله گشت تصادفات پلیس راهور فاتب درمحل حادثه حاضر شدند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری سمند به علت سرعت زیاد با گاردریل‌های کناری اتوبان برخورد کرده و پس از یک بار چرخیدن به دور خود متوقف شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: در این حادثه راننده و سرنشین این خودرو مصدوم شدند که با حضور به موقع عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل می شوند.

وی گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده سمند در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئن اعلام کرده است.

رازقی گفت: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار