تردد خودروهای البرزی در تهران و برعکس مانعی ندارد

رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد خودروهای پلاک البرز در تهران و برعکس مشمول طرح فاصله گذاری اجتماعی نمی شود.

سرهنگ رضا معظمی گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور و ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در هر استان گفت: باتوجه به این که محل اشتغال جمعیت قابل توجهی از شهروندان استان البرز در استان تهران بوده و اشتغال تهرانی ها در البرز نیز چشمگیر است، استان تهران و البرز در طرح فاصله گذاری اجتماعی، یک استان تلقی شده و تردد خودروهای این استان در راه های یکدیگر مانعی ندارد.

او با بیان این که این طرح به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا اجرایی شده است، افزود: وظیفه پلیس راه البرز در اجرای این طرح، شناسایی مبادی ورودی بود که بر اساس آن هفتاد نقطه شناسایی و پنجاه آن به وسیله نیوجرسی و ابزار فیزیکی مسدود شد.

رئیس پلیس راه البرز از غربالگری در بیست نقطه ورودی البرز از هفتاد نقطه شناسایی شده خبر  داد و گفت: شناسایی افراد بومی در مبادی ورودی از طریق کدملی و یا پلاک خودرو انجام می شود، درصورتی که این دو با مقصد مسافر منطبق نبود آدرس ثبت شده برای بیمه شخص ثالث مدنظر خواهد بود.

او افزود: تردد خودروهای غیربومی ها از کمربندی ها به منظور بازگشت به محل اقامت شان، مانعی ندارد، اما این خودروها حق ورود به استان البرز را ندارند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.