رونمایی از اولین نمایشگاه گردشگری مجازی کشور در اردبیل

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از رونمایی اولین نمایشگاه گردشگری مجازی کشور در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل امروز در جلسه بررسی برنامه‌های اداره کل در سال جهش تولید گفت: اولین نمایشگاه گردشگری مجازی کشور در اردبیل در دست طراحی است و بزودی رونمایی خواهد شد.

او افزود: با توجه به محدودیت‌های زمانی و مکانی و همچنین هزینه بر بودن برگزاری نمایشگاه‌های گردشگری، واحد روابط عمومی اداره کل با همکاری استانداری اردبیل اقدام به طراحی سایتی جامع نموده است که با رونمایی از آن جهش مهمی در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در سطح ملی و بین المللی خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تصریح کرد: در این نمایشگاه مجازی با بهره گیری از بستر وب بیش از مورد از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی-فرهنگی وانواع گردشگری معرفی می‌شود و سعی شده تا علاوه بر معرفی جاذبه‌های گردشگری، تولیدات حوزه صنایع دستی و ظرفیت‌های سرمایه گذاری در حوزه‌های گردشگری استان نیز معرفی شود.

دبیر ستاد خدمات سفر استان اردبیل گفت: این نمایشگاه در حال حاضر در دو زبان فارسی و انگلیسی در حال تمیل است و سعی داریم در آینده نزدی چندین زبان دیگر از جمله تری استانبولی، آذری، چینی و آلمانی و عربی رانیز اضافه نماییم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.