بهره مندی مددجویان چالوس از برنامه‌های فرهنگی

رئیس کمیته امداد چالوس گفت: ۹۷۰ نفر از مددجویان چالوس پارسال از برنامه‌های فرهنگی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد قمی رئیس کمیته امداد چالوس بابیان اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد گامی موثر در راستای توانمند سازی مددجویان به شمار می‌رود، گفت: ۹۷۰ نفر از مددجویان پارسال در برنامه مختلف فرهنگی شرکت کردند.

او افزود: این برنامه‌ها با سرفصل‌هایی نظیر افزایش مهارت‌های زندگی، بهداشت فردی، اخلاق و سبک زندگی اسلامی، ازدواج موفق، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کانون‌های فرهنگی و اردو‌های زیارتی و تربیتی بوده است.

قمی به برگزاری دوره‌های  آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌شناسی اجتماعی، تصحیح قرائت نماز، بهداشت روانی اشاره کرد و گفت: ۳۸۴ مددجو از برنامه‌های آموزش‌های خانواده بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد چالوس با اشاره به برگزاری اردو‌ها برای مددجویان افزود: تقویت سطح معنوی، افزایش روحیه نشاط و خود باوری در بین مددجویان و ارتقای سبک زندگی خانواده‌ها  از اهداف بر گزاری اردو‌ها بوده که  ۴۹۱ مددجو به اردو‌های زیارتی، آموزشی و تربیتی اعزام شدند.

او ایجاد روحیه نشاط و غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان را یکی از اهداف کمیته امداد در جهت توانمندسازی فرهنگی مددجویان عنوان کرد و گفت:  ۹۵ نفر از برنامه‌ها و خدمات آموزشی، فرهنگی و تربیتی کانون‌ها بهره‌مند شدند.

قمی افزود: در چالوس ۲ هزار و ۴۹۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار