تشدید نظارت بر پسماند‌های بیمارستانی در تبریز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز گفت: در پی اعمال محدودیت‌های خاص برای مبارزه با کرونا ویروس سازمان مدیریت پسماند نظارت‌های خود در بخش پسماند‌های بیمارستانی را تشدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز در بازدید از وضعیت جمع آوری حمل و دفع پسماند‌های بیمارستانی و عفونی گفت: در پی اعمال محدودیت‌های خاص برای مبارزه با کرونا ویروس سازمان مدیریت پسماند نظارت‌های خود در بخش پسماند‌های بیمارستانی را تشدید می‌کند.

 اصغری گفت: زباله‌های بیمارستانی باید با تمهیدات خاصی بی‌خطرسازی شده و دفع شوند؛ باتوجه به وضعیت پیش آمده و شیوع بیماری نیز اهمیت این کار چند برابر می‌شود.

او گفت: سازمان مدیریت پسماند با تمامی امکانات و تلاش شبانه روزی سعی دارد خطرات ناشی از پسماند‌های بیمارستانی را از بین ببرد؛ این امر مستلزم نظارت هرچه بیشتر و دقیق‌تر است که خوشبختانه پرسنل سازمان برای تحقق اهداف سازمانی به صورت شبانه روزی آماده بوده و برای این شرایط آموزش دیده‌اند.

 اصغری گفت: خانواد‌هایی که بیمار کرونایی دارند به هیچ وجه پسماند‌های خود را در باکس‌های زباله نریخته و با ۱۳۷ تماس بگیرند تا خودرو‌های ویژه برای تحویل گرفتن پسماند‌ها به درب منزلشان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار