فردیناند: لیورپول و منچستر سیتی به درد کوتینیو نمی‌خورند

بازیکن سابق منچستر یونایتد معتقد است تاتنهام بهترین تیمی است که کوتینیو می‌تواند با آن به دوران اوجش باز گردد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  فیلیپه کوتینیو پس از گذراندن چند فصل عالی در لیورپول، تصمیم گرفت به بارسلونا بپیوندد. مهاجم برزیلی در بارسلونا نتوانست انتظارات را برآورده کند و همین باعث شد او در فصل جاری با قراردادی قرضی در بایرن مونیخ توپ بزند.  

قرارداد قرضی کوتینیو با بایرن مونیخ در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و همین موضوع باعث شده شایعاتی مبنی بر بازگشت کوتینیو به لیگ برتر انگلیس به گوش برسد. از تیم‌های آرسنال، چلسی، تاتنهام و منچستر یونایتد به عنوان مقصد احتمالی این مهاجم برزیلی نام برده می‌شود.

 

ریو فردیناند مدافع اسبق منچستر یونایتد کوتینیو را یک استعداد بزرگ قلمداد کرد و بازگشت به لیگ انگلیس را یک حرکت خوب برای کوتینیو دانست. با این حال فردیناند بازگشت کوتینیو به لیورپول را بی فایده می‌داند و در این باره گفت: کوتینیو در لیورپول یک بازیکن شگفت انگیز بود، اما پس از جدایی از این تیم نتوانست مانند گذشته باشد. او در بارسلونا موفق نبود و در بایرن مونیخ هم مانند یک بازیکن شگفت انگیز عمل نکرد.


بیشتر بخوانید: سنگ بزرگ رئال مادرید در راه شیاطین سرخ


فردیناند با تمجید از کوتنیو گفت: کوتینیو یک بازیکن عالی و استعدادی بزرگ است. به اعتقاد من او باید از وضعیتی که در آن قرار دارد، نجات پیدا کند. بازگشت به لیگ برتر انگلیس می‌تواند برای او انتقال مفیدی باشد. چیزی که کوتینیو به آن نیاز دارد.

بهترین تیم برای کوتینیو کجاست؟ بازیکن اسبق منچستر یونایتد در پاسخ به این سوال گفت: پیش از جذب برونو فرناندز می‌گفتم منچستر یونایتد، اما حالا نه. رفتن به تاتنهام بهترین انتقال ممکن خواهد بود که ۱۰۰ درصد به کوتینیو و تاتنهام کمک می‌کند. کوتینیو می‌تواند مهاجمانی مانند هری کین، سونگ هیون مین و دله الی را به خوبی تغذیه کند.  

فردیناند در ادامه اظهار داشت: هر تیم دیگری می‌تواند به کوتینیو ضربه بزند. او نمی‌تواند در تیمی مانند آرسنال بازی کند، زیرا آن‌ها اوزیل را دارند. پس کوتینیو باید کجا بازی کند؟ کوتینیو در لیورپول و منچستر سیتی و تیم‌هایی مانند این‌ها نمی‌تواند به دوران خوبش باز گردد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار