اختصاص ۲۰ درصد از بودجه کل کشور به موضوع مبارزه با ویروس کرونا

معاون استاندار گفت: به دستور ریاست جمهوری ۱۰۰ هزار میلیارد تومان معادل با ۲۰ درصد بودجه کل کشور به موضوع مبارزه با ویروس کرونا اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،مصطفوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت در استان با اشاره به این که ظرفیت‌های بیمارستانی کشور و استان جوابگوی بیماران کرونایی است گفت: ایران اسلامی به عنوان دومین کشور بعد از چین بیشترین تعداد بهبود یافتگان را دارد و این مهم نشانگر عملکرد قابل قبول کشور در مبارزه با این ویروس منحوس دارد.
 
مصطفوی افزود: در بررسی‌های استانی تعداد مبتلایان، آذربایجان غربی استان بیست و سوم کشور است و این مهم مدیریت بسیار خوب این بیماری را در استان نشان می‌دهد.
 
او  با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور بیان کرد: در ۵۴ نقطه از گلوگاه‌های استان نیرو‌های نظامی و انتظامی برای جلوگیری از تردد بین شهری حضور دارند که در این رابطه ۷۳ واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شده و ۱۱ مورد توقیف خودرو نیز اتفاق افتاده است.
 
مصطفوی همچنین بر برخورد جدی با برخی از کانال‌ها و سایت‌های فضای مجازی که نا امیدی را در جامعه گسترش می‌دهد تاکید کرد و افزود: هدف از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کاهش تردد‌های اجتماعی و کنترل بیماری و جلوگیری از شیوع پیدا نکردن ویروس کرونا در جامعه است.
 
او  همچنین از راه اندازی فروشگاه‌های اینترنت برای سهولت در خرید مردم و تامین مایحتاج زندگی خبر داد.
 
حجت الاسلام خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در جلسه گفت: ۹۹۸ مورد تخلف کانال‌ها و سایت‌های فضای مجازی درباره کرونا از طریق پلیس فتا گزارش شده که با آن‌ها برخورد شده است.
 
انتهای پیام/ ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.