تمام ورودی‌های شهرک صنعتی مهریز مسدود شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز گفت: تمامی ورودی‌های شهرک صنعتی از امروز به جز ورودی اصلی (هرفته) به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و غربالگری مسدود شد.

تمام ورودی‌های شهرک صنعتی مهریز مسدود شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، امیرعباس دهقانی زاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز با اشاره به مصوبات ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان مهریز گفت: با توجه به شرایط حساس کشور و اجرای تدابیر سختگیرانه در شهرستان مهریز تمامی ورودی‌های شهرک صنعتی به جز ورودی اصلی (هرفته) مسدود شد.

او افزود: تمام واحدهای تولیدی به غیر از مواد غذایی، بهداشتی و کالاهای ضروری از شروع به کار مجدد اجتناب کنند تا کمترین خسارت را در پی مسدود بودن راه متحمل شوند.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تبعات ناشی از اجرای پروتکل‌های بهداشتی متوجه کارفرما است، ادامه داد: مدیران تمام واحدهای صنعتی مصوبات ابلاغی از شبکه بهداشت و درمان را در خصوص غربالگری، گند زدایی لوازم بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بین کارگران رعایت کنند.

دهقانی زاده تصریح کرد: طبق مقررات بند ۲ قانون کار، واحدهای صنعتی حتی الامکان از نیروی بومی استفاده کرده و از حضور افراد خارج از محدوده شهرستان مهریز در واحد صنعتی جلوگیری کنند.

او گفت: هر چند اجرای این مصوبات در مواردی زیان آور است ولی در صورت عدم رعایت، احتمال شیوع ویروس کرونا در واحدهای صنعتی و تعطیلی واحدها، کارفرمایان و مدیران خسارتهای غیر قابل جبران فراوانی را متحمل می‌شون.

انتهای پیام/ غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار