تولید ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع موکت و کف‎پوش خودرو

طی سال گذشته، ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع موکت و کف‎پوش خودرو در استان چهارمحال و بختیاری تولید شد.

تولید ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع موکت و کف‎پوش خودروبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد کاظم منزوی معاون امور صنایع صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، از تولید بیش از ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع موکت و کف‌پوش خودرویی در این استان در سال ۹۸ خبر داد.

او اظهار داشت: این میزان محصول در یکی از بزرگترین کارخانه‌های موکت و کف‌پوش در شهرک صنعتی بروجن تولید شد.

منزوی افزود: این محصولات شامل موکت خانگی و اداری به صورت ولور و کبریتی و تافتینگ، موکت و لایه‌های ترموفوم و نانوون‌های (NON WOVEN) مورد مصرف در خودرو، بی‌بافت‌ها در انواع سوزنی، ترموباند و ترموفیوز است.

او اضافه کرد: تولید اسپری لایی، ژیو سنتتیک‌ها در انواع ژیوتکستایل و ژیوممبران، ژیوکامپوزیت، الیاف پلی پروپیلن، پلی استر و پلی‌آمید، نخ BCF (پلی پروپیلن و پلی آمید) فریز و هیت‌ست، مستربچ، روغن‌های نساجی، رزین‌های همووکو پلیمر پایه آبی، پودر‌های پلیمری و برس‌های صنعتی از دیگر محصولات این مجتمع تولیدی در استان به شمار می‌رود.

منزوی ادامه داد: کارخانه تولید موکت و کف پوش چهارمحال و بختیاری، در زیربنایی حدود ۱۱۰ هزار مترمربع به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان در بین کشور‌های منطقه و خاورمیانه با ظرفیت تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمربع موکت در قطب صنعتی بروجن قرار دارد.

او گفت: موکت‌های تولید شده علاوه بر بازار داخلی به بازار‌های هدف در کشور‌های آسیای میانه نیز ارسال شده است.

منزوی افزود: همزمان با آغاز ویروس کرونا، این مجتمع روزانه پنج هزار عدد ماسک تنفسی نیز تولید و روانه بازار مصرف می‌کند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.