ورود بیش از یک میلیون و ۴۸۲ هزار مسافر طی سال گذشته به کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : بیش از یک میلیون و ۴۸۲ هزار مسافر طی سال گذشته به این استان وارد شدند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهفریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : کل راه‌های استان کرمانشاه هشت هزار و ۵۱ کیلومتر است که ۴۱۷ کیلومتر بزرگراه، ۵۲۳ کیلومتر راه اصلی، یک هزار و ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی، ۴۵ کیلومتر راه درون شهری و پنج هزار و ۱۷۵ کیلومتر راه روستایی است.

او درباره آمار مسافران ورودی و خروجی پایانه مسافربری گفت : طی یکسال گذشته بیش از یک میلیون و ۴۸۲ هزار مسافر به استان وارد و یک هزار و ۷۵۶ هزار نفر از استان کرمانشاه خارج شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: همچنین بیش از یک میلیون و ۸۵۷ هزار نفر در داخل استان جابجا شدند.

کرمی گفت: ۱۷ هزار و ۳۹۴ مسافر در قالب ۵۳۰ سفر به وسیله اتوبوس، بیش از یک میلیون و ۲۱۳ هزار مسافر در قالب ۷۳ هزار و ۴۹۴ سفر با مینی بوس وبیش از ۶۲۶ هزار مسافر در قالب ۱۶۱ هزار و ۶۴۲ سفر با سواری در درون استان تردد کردند.

این مسئول گفت: همچنین بیش از ۹۵۴ هزار مسافر در قالب ۵۱ هزار و ۸۶۷ سفر با اتوبوس، بیش از ۵۱۶ هزار مسافر در قالب ۳۰ هزار و ۸۷۹ سفر با مینی بوس و ۲۸۵ هزار مسافر در قالب ۷۳ هزار و ۴۰۹ سفر با خودرو سواری در محور‌های برون استانی تردد کردند.

کرمی گفت: در مجموع طی یک سال گذشته یک میلیون و ۸۵۷ هزار مسافر در قالب ۲۳۵ هزار و ۶۵۶ سفر به صورت درون استانی و یک میلیون و ۷۵۶ هزار مسافر در قالب ۱۵۶ هزار و ۱۵۵ سفر به صورت برون استانی تردد داشتند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار