سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با تلاش کادر پزشکی و درمانی، تاکنون ۳۷۹ نفر مبتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان بهبود یافته و مرخص شده اند.

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تلاش شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی استان خوزستان، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۳۷۹ نفر مبتلا به این ویروس بهبود یافته و از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ترخیص شده اند.

او با اشاره به شناسایی ۲۱ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته به تفکیک در اهواز ۶ مورد، شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، دزفول، شوش، شوستر و ماهشهر هر کدام ۲ مورد، شهرستان‌های باوی، باغملک و اندیمشک هر کدام یک مورد بوده است. بیان داشت: طی مدت مذکور، یک نفر در دزفول جان خود را از دست داد و آمار فوت شدگان به ۷۵ نفر رسید.

به گفته احسان پور، در حال حاضر ۱۷۷ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های معین استان تحت درمان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان بر پیگیری اخبار از منابع موثق تاکید و تصریح کرد: از مردم خواهشمندیم اخبار را فقط از منابع معتبر پیگیری کرده و با خودداری از انتشار اخبار با منابع غیرموثق مجموعه‌های مسئول را در کنترل این بحران همراهی کرده و در ایجاد آرامش روانی برای همدیگر سهیم باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.