تداوم کار رنگ آمیزی جداول در برخی خیابان های اهواز

عملیات رنگ آمیزی و زیبا سازی جداول (طرح استقبال از بهار) در منطقه پنج باهدف زیباسازی منظر شهری و بصری شهروندان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،عملیات رنگ آمیزی و زیباسازی جداول باهدف زیباسازی منظر شهری و بصری شهروندان در معابر اصلی سطح منطقه در قالب طرح استقبال از بهار از سوی نیرو‌های واحد ترافیک منطقه با سرعت زیادی در حال اجراء است.

بر همین اساس طی ۲ هفته گذشته تا کنون رنگ آمیزی باند‌های کندرو و بلوار‌های متعددی انجام شده است و در ادامه این طرح جداول کناری بلوار ۲۲بهمن نیز پاکسازی و رنگ آمیزی گردید.

سیامک قضاوی زاده مدیر شهرداری منطقه ۵ اهواز گفت: با هدف پاکسازی نخاله‌های ساختمانی در فضا‌های مسکونی و نیز حفظ بهداشت منطقه عملیات پاکسازی نخاله به صورت گسترده در سطح منطقه اجرا شد.

او با اشاره به اینکه محیط شهری نباید به محل تخلیه نخاله‌های ساختمانی و پسماند‌ها تبدیل شود، بیان داشت: از شهروندان تقاضا داریم به منظور حفظ بهداشت محیطی و پاکیزگی شهر از تخلیه هرگونه نخاله و پسماندی در زمین‌های خالی سطح منطقه جداً خودداری کنند، زیرا این موضوع آسیب‌های بهداشتی زیادی برای شهروندان به دنبال دارد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.