۳۸۰ خوزستانی موفق به شکست کرونا شدند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بهبود و ترخیص ۳۸۰ نفر مبتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان خبر داد.

فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به لطف پروردگار متعال و با تلاش شبانه روزی خادمان سلامت مردم در حوزه بهداشت و درمان، از ابتدای شیوع کرونا در استان خوزستان تا امروز ۹ فروردین۹۹، ۳۸۰ نفر مبتلا به این ویروس بهبود و از بیمارستان مرخص شده اند.

او با بیان اینکه در مجموع ۶۳۱ نفر در استان به کرونا ویروس مبتلا شده اند، افزود: در حال حاضر ۱۷۶ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی استان بستری هستند.

ابول نژادیان با اشاره به شناسایی ۲۱ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته به تفکیک در اهواز ۶ مورد، شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، دزفول، شوش، شوستر و ماهشهر هر کدام ۲ مورد، شهرستان‌های باوی، باغملک و اندیمشک هر کدام یک مورد بوده است. بیان داشت: طی مدت مذکور، یک نفر در دزفول جان خود را از دست داد و آمار فوت شدگان به ۷۵ نفر رسید.

این مقام مسئول در پایان از شهروندان خواست به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا همچنان در منزل بمانند و از ترددها و سفرهای غیرمجاز خودداری کرده و نکات بهداشتی را رعایت کنند تا بزودی شاهد مهار و شکست این ویروس باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.