رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

۹۰ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان غربالگری شدند

نوید دانایی گفت: تاکنون غربالگری ۹۰ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان انجام‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه ورودی و خروجی‌ها شهر‌ها برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا کنترل می‌شود، گفت: تاکنون غربالگری ۹۰ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان به همت کارشناسان بهداشتی و بسیجیان انجام‌شده است.

او بابیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تنها یک مورد مثبت کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سمنان گزارش‌شده است، افزود: ماندن در خانه تنها داروی درمان و جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا است که انتظار می‌رود شهروندان به‌دقت آن را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه بیماری ویروس کرونا در جهان و ایران سیر افزایشی دارد، ابراز داشت: شستن دست با آب و صابون، پرهیز از حضور در مهمانی‌ها و تجمعات و رعایت نکات بهداشتی و مهمتر از آن در خانه ماندن از جمله اقداماتی است که می‌تواند درروند کاهش این بیماری اثرگذار باشد.

دانایی اضافه کرد: از شهروندان خواهشمندیم تا بیماری کرونا را شوخی نگیرند، زیرا این ویروس با کسی شوخی ندارد و لذا بهتر است در خانه بمانیم تا با شکست کرونا خبر خوش ذائقه مردم را شیرین کند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار