ثبت دو سوم قربانیان ویروس کرونا در قاره اروپا

براساس آمار منتشر شده، دو سوم قربانی ویروس کرونا در جهان از قاره سبز بوده اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، براساس آمار منتشر شده، دو سوم قربانی ویروس کرونا در جهان از قاره اروپا بوده اند.

بر این اساس، ایتالیا و اسپانیا دو کشور اروپایی هستند که ویروس کرونا آمار وحشتناکی در این کشور‌ها رقم زده است. همچنین وضعیت سایر کشور‌های عضو این اتحادیه شامل انگلیس و فرانسه و آلمان نیز وخیم است. در انگلیس حتی بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور نیز به کرونا مبتلا شده است.

مقامات اسپانیا با افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا و درپی جان باختن ۸۳۲ نفر دیگر به کرونا در این کشور اروپایی ظرف تنها ۲۴ ساعت، به دنبال مکانی برای نگه‌داری انبوه اجساد هستند.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا روز شنبه به بیش از ۷۲ هزار نفر افزایش یافته است و ۵ هزار و ۶۹۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

دکتر استیفن پویس، مدیر سازمان ملی تامین بهداشت و درمان انگلیس از نحوه عملکرد این سازمان در مقابله با شیوع ویروس کرونا ابراز رضایت کرد و گفت: در صورتی خوب عمل کرده‌ایم که شمار مبتلایان بیماری کووید-۱۹ در انگلیس کمتر از ۲۰ هزار نفر شوند.

وی همچنین در کنفرانس روزانه خود از افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی در صورت افزایش شمار مبتلایان خبر داد.

شمار مبتلایان ویروس کرونا در انگلیس به بیش از ۱۷ هزار نفر افزایش یافته و همچنین شمار قربانیان آن در این کشور به ۱۰۱۹ تن رسیده است.

تعداد جانباختگان ویروس کرونا در ایتالیا با ثبت ۸۸۹ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۰ هزار و ۲۳ نفر افزایش یافت.

تعداد کل مبتلایان نیز در این کشور به ۹۲ هزار نفر رسیده است.

این در حالی است که پیش از این نیز خبرگزاری رویترز گزارش داد ۵۴۲ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایالت لمباردیه ایتالیا جان باختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار