کمک یک میلیارد تومانی خیران به بیمارستان‌های فارس

خیران مجمع تامین سلامت فارس یک میلیارد تومان برای خرید مواد ضد عفونی کننده، دستکش، روپوش و ماسک به بیمارستان‌های فارس کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر عامل مجمع خیران تامین سلامت فارس گفت: خیران مجمع تامین سلامت فارس یک میلیارد تومان برای خرید مواد ضد عفونی کننده، دستکش، روپوش و ماسک به بیمارستان‌های فارس کمک کردند.

علی اکبر رامجردی با بیان اینکه در فارس بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ خیر وجود دارد که در ۲۰ سال گذشته ۱۴۰۰ میلیارد تومان به بخش بهداشت و درمان کمک کرده اند گفت: این خیران در دو هفته گذشته هم یک میلیارد تومان به بیمارستان‌ها کمک کرده اند.

او ادامه داد: در حال حاضر به ۹ میلیارد تومان کمک مردم و خیران برای خرید دستگاه‌های تنفس مصنوعی برای کمک به بیماران کرونایی نیاز داریم.

رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس گفت: با توجه به درگیری ریه در بیماران کرونا و مطابق نیاز سنجی مجمع خیرین، در مراکز درمانی استان حدود ۲۰ دستگاه تنفس مصنوعی مورد نیاز است که ارزش هر کدام از این دستگاه‌ها در حدود ۱۵۰ میلیون تومان است.

او افزود: شماره حساب ۲۴۰۱۴۷۱۴۵ و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۴۴۷۹۹ بانک رفاه به نام مجمع خیرین تأمین سلامت فارس در اختیار مردم است تا کمک‌های خود را از این طریق به مجمع خیران ارسال کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار