شاگرد کی روش در لیست خرید آرسنالی‌ها قرار گرفت

تیم فوتبال آرسنال خواهان جذب خامس رودریگز ستاره کلمبیایی تیم فوتبال رئال مادرید است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که تمامی مسابقات فوتبال به علت شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده، شایعه‌های بازار نقل و انتقالات تابستانی به اوج خود رسیده است. از تیم فوتبال رئال مادرید خبر می‌رسد که این تیم قصد فروش خامس رودریگز ستاره کلمبیایی خود را دارد.

نشریه مارکا اسپانیا ادعا کرده است تیم فوتبال آرسنال مشتری جدی رودریگز ۲۸ ساله است. این بازیکن در فصل گذشته هم پیشنهادات زیادی از تیم‌های مختلف داشت، ولی در نهایت تصمیم گرفت تا یک فصل دیگر در برنابئو بماند. فصل گذشته نیز توپچی‌ها خواهان این بازیکن بودند، اما خورخه مندس مدیر برنامه او با این انتقال مخالفت کرد و به خامس گفت بهتر است روی گزینه‌های دیگری فکر کند.

شاگرد کی روش در لیست خرید آرسنالی‌ها قرار گرفت

رودریگز (مهاجم تیم ملی کلمبیا) در فصل جاری روی خوشی از زین الدین زیدان سرمربی کهکشانی‌ها ندید و به احتمال زیاد از خروجی‌های تابستانی این تیم است. احتمالا لیگ جزیره مقصد بعدی این بازیکن باشد.

در تابستان گذشته تیم‌های فوتبال یوونتوس، اتلتیکو مادرید و ناپولی از مشتریان ستاره کلمبیایی تیم رئال مادرید بودند. مسئولان تیم فوتبال یوونتوس در نهایت پیشنهاد رسمی به رئال مادرید ندادند، ولی تیم‌های اتلتیکو مادرید و ناپولی در لحظات پایانی پنجره نقل و انتقالاتی سال گذشته پیشنهادات خود را ارائه دادند.

کارلو آنچلوتی سرمربی وقت تیم فوتبال ناپولی به شدت سبک بازی رودریگز را می‌پسندید و مسئولان ناپلی‌ها را وادار کرد تا پیشنهاد خرید این بازی کن را به تیم رئال مادرید ارسال کنند که نهایتا به نتیجه مطلوب او نرسید. آنچلوتی اکنون سرمربی تیم فوتبال اورتون است و احتمال دارد تا در تابستان دستور خرید این ستاره کلمبیایی را به مسئولان این تیم بدهد.

شاگرد کی روش در لیست خرید آرسنالی‌ها قرار گرفت

خامس رودریگز در این فصل تنها در ۱۳ بازی برای کهکشانی‌ها به میدان رفته که حاصل آن به ثمر رساندن ۱ گل و دادن ۲ پاس منجر به گل بوده است. عملکرد ضعیف خامس در این فصل از دلایل اصلی جدایی او از تیم رئال مادرید است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار