داراب بیشترین سهم در بارش رحمت الهی

مدیرکل هواشناسی فارس، میزان بارش باران در شهرستان های استان فارس را اعلام کرد.

مسعود دهملایی مدیرکل هواشناسی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به بارش باران در شهرستان‌های فارس از اواخر وقت ۸ فروردین تا پیش از ظهر امروز ۱۰ فروردین ۹۹، اظهار کرد: داراب با ۶۶ و یک دهم، اردکان ۵۵ و ۲ دهم و فسا ۴۵ و ۷ دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی را دارند.

او اضافه کرد: در جهرم ۴۴ و ۷ دهم، قیروکارزین ۴۲ و ۲ دهم، فیروزآباد ۳۹ و ۲ دهم، زرین دشت ۳۶ و ۴ دهم، استهبان ۳۱ و ۶ دهم، شهرک گلستان ۲۸ و ۲ دهم نی ریز ۲۷ و ۷ دهم، خفر ۲۶ و ۴ دهم، خنج ۲۲ و ۳ دهم، درودزن ۳۱، فورگ ۲۳، اقلید ۲۲، شیراز ۲۱ و ۴ دهم، سروستان ۲۰ و ۳ دهم، تخت جمشید ۲۰ و یک دهم میلی متر باران باریده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: در ارسنجان ۱۸ و ۸ دهم، لامرد ۱۷ و ۳ دهم، لار ۱۷، نورآباد ۱۶ و یک دهم، زرقان ۱۶، کازرون ۱۵ و ۳ دهم، ایزدخواست ۱۳ و ۷ دهم، فراشبند ۱۳ و ۶ دهم، صفاشهر ۱۳ و ۵ دهم، آباده ۹ و ۲ دهم و بوانات ۳ و ۲ دهم میلی متر باران به ثبت رسیده است.

مسعود دهملایی اضافه کرد: فیروزآباد با ۶۱۰ و ۵ دهم، اردکان با ۵۷۲ و ۴ دهم و قیروکارزین ۵۱۹ و ۸ دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی در سال ۹۸ تا پیش از ظهر امروز ۱۰ فروردین ماه ۹۹ را به خود اختصاص داده اند.

همچنین رحیم آزادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: با وجود بارش شدید باران هیچگونه خسارتی در نقاط مختلف استان فارس نداشته ایم.

او ادامه داد: این سامانه بارشی روز دوشنبه ١١ فروردین از استان فارس خارج می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار