تاثیر طرح فاصله گذاری اجتماعی بر تردد‌های البرز

رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد در راه‌های استان البرز پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۶۵ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ رضا معظمی گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در البرز گفت: تردد در راه های البرز نسبت به مدت مشابه در سال گذشته پنجاه درصد کاهش یافته بود که پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی پانزده درصد به این آمار افزوده شد.

او افزود:  باتوجه به این که طرح زوج و فرد به قید فوریت اجرا شد، هنوز تصمیمی برای صدور مجوز برای تردد خودروهای پزشکان، پرستاران و مشاغل خدمات رسان در ذیل این طرح گرفته نشده است.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: درصورت تردد خودروهای غیربومی در راه های البرز، این خودروها یک ماه توقیف و پانصد هزار تومان جریمه می شوند.

سرهنگ معظمی گودرزی از غربالگری در بیست نقطه ورودی البرز از هفتاد نقطه شناسایی شده خبر داد و گفت: شناسایی افراد بومی در مبادی ورودی از طریق کدملی و یا پلاک خودرو انجام می شود، درصورتی که این دو با مقصد مسافر منطبق نبود آدرس ثبت شده برای بیمه شخص ثالث مدنظر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.