بخش بهداشت اسپانیا در آستانه فروپاشی

اسکای نیوز گزارش داد تصاویر پخش شده از اسپانیا و مراکز بهداشتی و درمانی این کشور نشان می‌دهد این بخش در آستانه فروپاشی قرار گرفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نخست وزیر اسپانیا با هشدار به کشور‌های اتحادیه اروپا اعلام کرد اگر برای مقابله با بحران شیوع ویروس کرونا متحد نشوند آینده این اتحادیه به خطر می‌افتد.

این مطلب را شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی اعلام کرد و افزود از طرف دیگر تصاویر پخش شده از اسپانیا و مراکز بهداشتی و درمانی این کشور نشان می‌دهد این بخش در آستانه فروپاشی قرار گرفته است.

به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، پدرو سانچز ضمن هشدار به کشور‌های اروپایی از آن‌ها خواست برای کمک به کشور‌هایی که بیشتر از شیوع کرونا آسیب دیده اند، طرح جدیدی اجرا کنند. تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا و اسپانیا بیش از دیگر کشور‌های جهان است.

زهره الطود، گزارشگر شبکه با اشاره به این که اسپانیا به اوج گسترش ویروس کرونا نزدیک می‌شود افزود: کرونا در این کشور همچنان قربانی می‌گیرد و این کشور را از نظر تعداد جان باختگان به سبب ابتلا به این ویروس در جایگاه دوم جهانی قرار داده است. تصاویر پخش شده از اسپانیا و مراکز بهداشتی و درمانی این کشور نشان می‌دهد این بخش در آستانه فروپاشی قرار گرفته است. تعداد بیماران به قدری زیاد شده که بسیاری از آن‌ها در راهرو بیمارستان‌ها بستری شده اند و در انتظار تجهیزات پزشکی به سر می‌برند به امید آن که از چنگال این ویروس جان به در ببرند.

مدیر یکی از بیمارستان‌های مادرید می‌گوید: «اوضاع خیلی وخیم است و در حال وخیم‌تر شدن هم هست. تعداد بیماران در حال افزایش است و ما با کمبود تجهیزات و تخت روبرو هستیم.»

در ادامه گزارش آمده است: وخامت اوضاع باعث شده مقامات مادرید تدابیری اتخاذ کنند که مهمترین آن‌ها تجهیز بیمارستان‌های صحرایی و سیار برای کاستن از فشار بر مراکز درمانی است. در بحبوحه خبر‌های ناامیدکننده‌ای که این روز‌ها منتشر می‌شود، مقامات اسپانیا از کاهش روند روزانه ابتلا به ویروس کرونا خبر دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار