همیاری مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قزوین

رییس پلیس راهور استان قزوین گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان در حال اجراست و تا کنون مردم برای اجرای این طرح همکاری خوبی داشته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،سرهنگ مهرداد حسن‌پور رییس پلیس راهور استان قزوین گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در مبادی ورودی استان در حال اجراست و تا کنون در این طرح مردم همکاری خوبی با پلیس داشته اند به طوری که موارد جریمه در این دو روز به ۱۰ نفر هم نمی‌رسد.

سرهنگ حسن‌پور افزود: مسافرانی که طی روز‌های اخیر موفق به بازگشت به شهر خود نشده باشند، می‌توانند بدون ورود به شهر‌های بین راه و از طریق جاده‌های اصلی و فرعی به شهر خود بازگردند.

او اضافه کرد: تیم‌های پلیس راهور با استقرار دراین مبادی ورودی با همراهی نیرو‌های درمانی تست تب می‌گیرند و از ورود سایر خودرو‌ها با پلاک استان‌های دیگر جلوگیری می‌کنند.

رییس پلیس راهور استان قزوین، جریمه مورد نظر برای رانندگانی که اقدام به بازگشت نکنند را پنج میلیون ریال به همراه یک ماه توقیف خودرو اعلام کرد.

سرهنگ حسن پور یادآور شد: پلیس برای اجرای این طرح هیچ مشکلی در مبادی ورودی و خروجی شهر قزوین ندارد و تیم‌های مستقر به صورت شبانه‌روزی و در نوبت‌های متوالی اقدام به اجرای آن خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار