بارش باران و وزش باد شدید در استان سمنان

بر اساس پیش بینی کار شناسان هوا شناسی بارش باران همراه با رگبار پراکنده و وزش باد شدید در استان سمنان پیش بینی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، براساس پیش بینی کار شناسان هوا شناسی و نقشه‌های هواشناسی  آسمان شهر‌های شاهرود، میامی و دامغان و همچنین مهدی‌شهر و شهمیرزاد در استان سمنان آسمانی ابری با احتمال بارش باران و رگبار پراکنده دارند همچنین شرایط جوی در دیگر نقاط استان شامل سمنان، گرمسار، آرادان و ایوان‌کی متعادل و مناسب است.

هم‌اکنون آسمان مرکز استان صاف و دمای هوا ۱۳ درجه بالای صفر است بیشینه و کمینه دمای هوا در مرکز استان برای صبح دومین یکشنبه سال ۹۹ به ترتیب ۱۷ و ۹ درجه بالای صفر اعلام‌شده است، هواشناسی همچنین برای امروز و فردای سمنان آسمانی ابری در بعضی ساعات بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق را پیش‌بینی کرده است.

درمجموع باید گفت پیش‌بینی هواشناسی برای استان سمنان آسمانی کمی ابری تا قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد و همچنین بارش رگبار و باران خواهد بود. از فردا به‌تدریج از میزان ابر‌ها کاسته شده و آسمان صاف می‌شود. پدیده غالب هواشناسی برای فردای استان سمنان وزش باد نسبتاً شدید است.

سرعت وزش باد امروز یکشنبه در مرکز استان ۱۴ کیلومتر بر ساعت است که احتمال دارد وزش باد از فردا تشدید و در دیگر مناطق استان سمنان به خصوص دامغان نیز سرایت کند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار