روز پاسدار بهانه ای برای مرور رشادت ،ایثار و عزت سپاه

امام جمعه شهر طبس گفت: روز پاسدار بهانه ای است که رشادت ها و ایثار و عزت سپاه و بسیجیان مرور شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه شهر طبس در دیدار با فرماندهی بسیج سپاه ناحیه این شهرستان گفت : امام و رهبری همواره به سپاه عشق ورزیده اند و اکنون نیز که مردم در نگرانی از نوپدیده منحوس کرونا به سر می برند؛ بازهم سپاه و بسیجیان و نیروهای مسلح به امر و رهنمودهای رهبری باب آرامش روانی اجتماع را گشودند و از ایجاد برخی‌گره های دیگر پیشگیری کردند.

او افزود: بسیج همواره دارای نیروهای آماده بکار با مدیریت، درایت و مهارت است که در همه صحنه‌ها نماد عزت و عظمت بوده که در دوران جنگ تحمیلی، پیشاور دفاع بود و در عرصه های فرهنگی و اجتماعی نیز دردآشنای ملت و در کنار مردم است و در هر صحنه‌ای که وارد شده است، سربلند بیرون آمده اند.

امام جمعه طبس گفت: از عاملان عرصه سلامت، کادر بهداشت و درمان، مسوولانی که با درایت مدیریت کرده‌اند قدردانی می‌کنم اما بطور بویژه لازم است از بسیجیان و سپاه ناحیه طبس که در سطح شهرستان علیرغم آنکه بودجه ای در اختیار ندارند اما پای کار آمده و در این عرصه به دلیل وجاهت مطلوب عمومی در جامعه توانسته‌اند نظر مردم را به کمک های خیرخواهانه جلب نمایند، صمیمانه سپاسگزاری کنم.

 محمدی افزود: از خادمان مردم در بسیج و سپاه که با همراهی، نیروهای جهادی، خیرین و کشاورزان به نیروهای پرتلاش شهرداری کمک و در ضدعفونی اماکن و معابر و ...همراهی کردند و به کنترل مبادی ورودی اهتمام دارند و برای تولید ماسک بعنوان یک ابزار لازم در این ایام بیماری کرونا همت کرده‌اند، قدردانی می کنیم.

او با شاره به اینکه پاسداران و سپاه بعنوان منشاء عزت و عظمت برای کشور و ملت هستند گفت:‌ امیدورایم همچنان خدمتگزار خوبی برای مردم و مملکتی باشید که به پرچمداری و مدیریت عالمانه مقام معظم رهبری قرار است، پرچم اسلام را به آقا امام زمان (عج) بسپارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی افزود: امید است این ویروس نامبارک و نامیمون هر چه زودتر ریشه‌کن شده و فضای الفت و‌ مهربانی برقرار شود و اکنون است که می شود قدر اجتماعاتی چون نمازهای جمعه و جماعت و محافل ائمه (ع) و دورهمی‌های صمیمیانه را بیشتر می دانیم و ان‌شاالله با قطع زنجیره انسانی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سریعتر به روزهای بهبودی برگردیم.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.