شناسایی ۱۲ مورد ابتلا به ویروس کرونا در طرح غربالگری در نایین

رئیس جمعیت هلال احمر نایین گفت: در طرح غربالگری ۱۲ مورد ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شدند.

محمد زمانی رییس جمعیت هلال احمر نایین در گفتگو اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: در مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان، راه اندازی نقاهتگاه شامل یک فضای بزرگ درمانی است که قرار است در آن ۱۰۰ تخت برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا (کووید – ۱۹) قرار داده شود و برای ۲۰۰ تخت نیز قابل پیش بینی خواهد بود.

اوافزود: این مرکز تنها پذیرای افرادی است که بخاطر ریسک بالا امکان نگهداری آنان در خانه وجود ندارد و قرار است هر فرد هم به مدت ۱۴ روز در این نقاهتگاه نگهداری می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر نایین با عنوان اینکه امروز همه دستگاه‌ها از جمله فرمانداری، سپاه، نیروی انتظامی و نهاد‌های خدماتی پای کار هستند افزود: مردم خوب و نجیبی داریم که واقعا پای کار هستند و امروز در سطح شهرستان شاهد رعایت بیشتر مردم به امر بهداشت و سلامت هستیم.

زمانی بیان کرد: هلال احمر نایین در ایام عید، غربالگری کرونا را علی رغم اینکه بیش از ۵۰۰ تردد در روز وجود داشت با ۳۰ نفر داوطلب انجام داد که این تردد‌ها در ایام نوروز براساس افزایش محدودیت‌ها به ۱۰۰ تردد کاهش پیدا کرده است.

او با اشاره به اینکه ۱۲ نفر در ورودی‌های شهرستان شناسایی شده اند گفت:۳۰ برای نفر از داوطلبین هلال احمر درطرح غربالگری کارت صادر شده که به صورت ۲۴ ساعته برای غربالگری و کنترل ورودی‌ها فعالیت می‌کنند که موارد مشکوک و افرادی که علائم ویروس کرونا را داشته به بیمارستان و به شهر‌های خود برگردانده شدند.

رییس جمعیت هلال احمر نایین گفت: با همت و تلاش متولیان امر و غربالگری‌های صورت گرفته در ورودی‌های شهرستان امیدواریم بتوانیم نایین را به عنوان اولین شهرستان در کشور به وضعیت سفید از نظر شیوع کرونا برسانیم.
زمانی در پایان افزود: البته رسیدن به وضعیت سفید از نظر شیوع کرونا نیازمند همکاری و همیاری مردم با ماندن در خانه و رعایت توصیه‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار