بیش‌از ۱۴ هزار نفر در ایرانشهر توسط هلال احمر غربالگری کرونا شدند

رییس جمعیت هلال احمر ایرانشهر گفت: غربالگری بیش‌از ١۵هزار نفر در ورودی این شهرستان با هدف شناسایی موارد مشکوک به ویروس کرونا توسط هلال احمر انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،محمدرضا کرد رییس جمعیت هلال احمر ایرانشهراظهار داشت: سه پست برای طرح غربالگری ویروس کرونا در مبادی ورودی شهرستان ایرانشهر توسط هلال احمر دایر شده است.

او افزود: ٢٠ نیروی جمعیت هلال احمر ایرانشهر برای اجرای این طرح مشغول به فعالیت هستند و از مجموع بیش‌از ١۵هزار نفری که تست کرونا دادند ٢١ نفر مشکوک شناسایی و برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان معرفی شدند.

رییس جمعیت هلال احمر ایرانشهر گفت: تست غربالگری کرونا در مبادی ورودی ایرانشهر و بمپور با برپایی چادر‌های سلامت از تمامی افراد که وارد این شهرستان‌ها می‌شوند گرفته می‌شود.

او بیان کرد: ضد عفونی کردن مکان‌های عمومی و حاشیه شهر ایرانشهر در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار گرفته که توسط داوطلبان این جمعیت و با همکاری آتش‌نشانی و شهرداری‌ها انجام می‌شود.

کرد با اشاره به لزوم در خانه ماندن مردم جهت مقابله با ویروس کرونا گفت: پویش ملی در خانه بمانیم توسط جمعیت هلال احمر در فضای مجازی و مراجعه چهره به چهره درب منازل توسط داوطلبان جمعیت را در دستور کار داریم که امیدواریم مردم از تردد و حضور در اماکن شلوغ خودداری کنند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت شمار مبتلایان به کرونا در حوزه سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به ۱۸۵ نفر رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار