کشف و معدوم‌سازی مقادیر زیادی مرغ غیربهداشتی در بازار

رییس اداره دامپزشکی سنقر و کلیایی از کشف و معدوم‌سازی مقادیر زیادی مرغ غیربهداشتی در بازار این شهرستان خبر داد و گفت : این مرغ‌ها بدون بسته‌بندی و تاریخ تولید آماده توزیع بود.

کشف و معدوم‌سازی مقادیر زیادی مرغ غیربهداشتی در بازاربه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه«محمد ایمانی‌سنجر» رییس اداره دامپزشکی سنقر و کلیایی با اشاره به اینکه متخلفان برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت : این مرغ‌ها در روز‌های اخیر توسط کارشناسان دامپزشکی در قالب اکیپ مشترک بازرسی از مرغ فروشان سطح شهر ضبط و معدوم شده است.

او با بیان اینکه مبارزه جدی با شیوع بیماری کرونا در دستور کار دامپزشکی قرار گرفته است، از مردم خواست مرغ و فرآورده‌های گوشتی را از مراکز معتبر خریداری کنند و موارد مشکوک را برای حفظ سلامتی جامعه گزارش داده و از خرید اقلام بدون تاریخ مصرف خودداری نمایند.

او از مردم خواست با توجه به نکات بهداشتی احتمال بیماری را کاهش دهند و گفت: از خرید پای مرغ، سنگدان و جگر بدون بسته بندی و تاریخ تولید خودداری کنید.

رییس اداره دامپزشکی سنقر و کلیایی به اجرای گشت‌های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری‌ها و کشتارگاه‌ها در این شهرستان اشاره و گفت: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس ۱۵۱۲ و پل ارتباطی سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار