کشف زمین خواری ۷۵ میلیارد ریالی در بوشهر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر از آزادسازی ۳ هزار متر مربع اراضی ملی از دست متصرفان به ارزش ۷۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ عبد الرضا بازیاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر بیان کرد: ماموران و کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان، با رصد اطلاعاتی صورت گرفته مبنی بر زمین خواری و تصرف اراضی دولتی و ملی واقع در محله تنگک دوم شهر بوشهر از سوی فردی سودجو این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی و تحقیقات میدانی و دعوت از نماینده حقوقی اداره راه و شهر سازی بوشهر به عنوان سازمان شاکی و اظهارات و مدارک مورد نیاز مبنی بر مالکیت بر این اراضی با کارشناسی زمین‌های مورد نظر از سوی کارشناسان اداره راه و شهرسازی و اخذ جوابیه استعلام‌ها و کارشناسی صورت گرفته مشخص شد، متهم اقدام به تصرف غیرقانونی سه هزار متر مربع اراضی ملی به شیوه و شگرد دیوارکشی و ساخت وساز کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی بوشهر با بیان اینکه ارزش ریالی زمین‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوط ۷۵ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهم پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.