نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان کار صدا وسیما را در این برهه از تاریخ کشورمان سخت و ستودنی برشمرد.

صدا وسیما فرهنگ ساز و تاثیر گذار بر کنترل کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آیت الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان در دیدار مدیر کل و جمعی از مدیران صدا وسیمای مرکز همدان با اشاره به وظیفه سنگین آموزش و اطلاع رسانی در عرصه رسانه ملی و شبکه استانی گفت: مدیریت و کارکنان سخت کوش صدا وسیما در تعطیلات و در زمانی که مردم در خانه‌های خود برای قطع زنجیره کرونا هستند با همه توان وتجربه خود به میدان آمده اند.

او افزود: کارکنان صدا و سیما  با ساخت برنامه‌های متنوع در حوزه آموزش، اطلاع رسانی، سرگرمی و هدایت افکار عمومی در خط مقدم جبهه فرهنگی با جان و دل تلاش می کنند.

او با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در رسانه ملی از همه رسانه‌ها استان خواست تا در راستای مبارزه همگانی با ویروس کرونا همسو باشند و با هماهنگی ستاد استانی مبارزه با کرونا گام بردارند.

نماینده، ولی فقیه در استان به بحث ساخت برنامه‌های فاخر در حوزه‌های مذهبی بخصوص در اعیاد ارزشمند شعبانیه و پر کردن خلع مکان‌های معنوی همچون امامزادگان و مساجد تاکید کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان هم با برشمردن بخشی از فعالیت مرکز همدان در حوزه صدا، سیما و خبر در چند ماه گذشته گفت: همکاران صداو سیما خالصانه و جهادی به وظیفه خود در راستای دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکتی انقلابی کردند.

دکتر دهقان نیری با بیان اینکه صدا و سیما همپای همه ارگان‌های مسئول در ستاد مبارزه با کرونا و کنترل این بیماری بیان کرد: در برنامه سازی‌ها علاوه بر اطلاع رسانی بروز به شهروندان، درزمینه پخش برنامه‌های مذهبی و سرگرم کننده اقدامات تاثیر گذاری انجام شده است.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: امام جمعه ، صدا وسیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.