بازگشت ۲۴۱ دستگاه خودرو مسافران نوروزی در ورودی شهرستان ایوان

جانشین انتظامی شهرستان ایوان از عودت ۲۴۱ دستگاه خودرو مسافران نوروزی غیر بومی در ورودی شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ شیرزاد فتحی جانشین انتظامی شهرستان ایوان گفت: در راستای طرح مقابله با انتشار ویروس کرونا با حضور پررنگ ماموران انتظامی شهرستان ایوان و کارکنان پلیس راه چوار از ورود خودرو‌های غیر بومی در ورودی شهرستان ممانعت به عمل آمده و این خودرو‌ها به شهرستان‌های مبداء خود عودت داده شدند.

او ادامه داد: بدین منظور تا ظهر روز گذشته از ورود تعداد ۲۴۱ خودروی غیر بومی در ورودی شهرستان جلوگیری به عمل آمد و این خودرو‌ها به شهرستان‌های مبداء خود عودت داده شدند.

فتحی اظهار کرد: تعداد ۵ دستگاه خودرو نیز که به دستورات پلیس بی توجهی کردند توسط کارکنان پلیس راه جریمه و به پارکینگ انتقال داده شدند.

او بیان کرد: درهمین راستا تعداد یک کانکس تفریحی و ۵ تخته چادر افرادی که توصیه‌های ستاد پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بی توجه بودند جمع آوری شدند.

جانشین انتظامی شهرستان ایوان مطرح کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان با حضور فرماندار و ادارات مرتبط، تعداد ۶۲ راه مواصلاتی به اماکن تفریحی، تاریخی و زیارتی شهرستان مسدود شده است.

او افزود: توسط کارکنان ارتش از مسافران بومی و غیر بومی تست کرونا به عمل می‌آید و افراد مشکوک جهت قرنطینه به مراکز درمانی معرفی می‌شوند و خودرو‌های بومی شهرستان که اجازه ورود به شهرستان را دارند توسط کارکنان ارتش در ورودی شهرستان گند زدایی می‌شوند.

جانشین انتظامی شهرستان ایوان شهروندان را به رعایت مصوبات قانونی و توصیه‌های ستاد مبارزه با بیماری کویید ۱۹ دعوت کرد و افزود: همکاری و همراهی آحاد مردم ضامن ارتقاء سلامت آحاد جامعه و کمک به تلاش گران عرصه سلامت و امنیت است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.