ممنوعیت تمام سفر‌های برون شهری در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:تمام سفرهای برون شهری در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه قطع می‌شود و فقط خودروهای باری حامل مواد غذایی و سوختی، امدادی، انتظامی، درمانی، اورژانس و آتش‌نشانی از این موضوع مستثنا هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مهدی معصوم‌بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در شرایطی که شیوع یک بیماری سلامت شهروندان را تهدید می‌کند، مهمترین اولویت نیروی انتظامی، مقابله و مبارزه با هرگونه راه انتقال این بیماری است.

عضو ستاد استانی مقابله با بیماری کرونای اصفهان با اشاره به آمادگی پلیس برای بکارگیری همه توان و تجهیزات خود اظهارداشت: بر این اساس با هدف جلوگیری از افزایش تردد در معابر و کمک به پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، محدودیت تردد در جاده‌ها و معابر برون شهری استان اعمال می‌شود.

رییس پلیس استان اصفهان افزود: با توجه به شیوع روزافزون ویروس کرونا، پلیس اصفهان طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری را با قاطعیت اجرا می‌کند و از هم استانی‌ها می‌خواهد تا با خودداری از تردد‌های غیرضروری و لغو سفر‌های شهری و بین‌شهری خود، با پلیس همکاری‌های لازم را داشته باشند.

سردار معصوم بیگی از تعطیلی برخی صنوف غیرضروری در مدت اجرای این طرح خبر داد و تاکید کرد: واحد‌های صنفی مانند نانوایی‌ها، سوپر مارکت‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی و خوراکی که مایحتاج ضروری مردمی را تامین می‌کنند اجازه فعالیت دارند و دیگر اماکنی که فعالیت آن‌ها غیرضروری است، تعطیل هستند و اگر کسانی موارد قانونی و بهداشتی را رعایت نکنند با آنان برخورد قاطع می‌شود.

او به تشدید محدودیت سفر‌های برون شهری در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین نیز اشاره کرد و افزود: تمام سفر‌های برون شهری در این روز‌ها قطع می‌شود و فقط خودرو‌های باری حامل مواد غذایی و سوختی، امدادی، انتظامی، درمانی، اورژانس و آتش‌نشانی از این موضوع مستثنا هستند.

او همچنین از محدودیت تردد تمام خودور‌های شخصی در روز طبیعت خبر داد و گفت: در روز ۱۳ فروردین، خودرو‌های شخصی که در شهر اصفهان تردد کنند جریمه و به پارکینگ منتقل می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از مردم خواست تا به شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می‌شود مانند تعطیلی پمپ بنزین‌ها توجهی نکنند و بدانند افرادی هدفمند یا بی‌هدف با شایعه‌پراکنی در فضای حقیقی و مجازی سعی در تشویش اذهان عمومی دارند که اینگونه افراد نیز با برخورد قاطع و قانونی پلیس فتا روبه‌رو می‌شوند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.