منع تردد در شهر‌های استان مرکزی به ماکان خودرو پیامک شد

منع تردد در شهر‌های استان مرکزی در روز‌های ۱۱ تا ۱۳ فروردین به ماکان خودرو پیامک شد.

منع تردد در شهر‌های استان مرکزی به ماکان خودرو پیامک شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، پلیس استان مرکزی منع تردد در شهر‌های استان در روز‌های ۱۱ تا ۱۳ فروردین را به تک تک ماکان خودرو پیامک کرد.

در پیامک پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی آمده است: شهروند گرامی با توجه به ممنوعیت تردد در روز‌های ۱۱ تا ۱۳ فروردین ماه تردد شما با وسیله نقلیه مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه خودرو خواهد شد.

سرهنگ سید علی حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: برابر مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی پلیس راهور استان در روز‌های یازدهم، دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه سال ۱۳۹۹ نسبت به اعمال محدودیت تردد در تمامی معابر شهری استان مرکزی اقدام خواهد کرد.

سرهنگ حسینی افزود: رانندگان عزیز درطول این ۳ روز از تردد با وسیله نقلیه خود اجتناب کنند و در غیر این صورت علاوه بر اعمال قانون به مبلغ ۵ میلیون ریال، خودرو آنان توقیف و به پارکینگ انتقال خواهد شد.

او اضافه کرد: در روز یازدهم فروردین این ممنوعیت تردد شامل کارمندان دولت که در حین تردد به محل‌های خدمت خود می‌باشند نیست و همراه داشتن کارت شناسایی الزامی است و دیگر شهروندان می‌بایست از هرگونه تردد در تاریخ‌های اعلامی خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در تاریخ دوازدهم و سیزدهم فروردین این ممنوعیت تردد تشدید شده و شامل کلیه شهروندان اعم از کارکنان دولت نیز خواهد شد و موارد استثنا ممنوعیت تردد تنها شامل خودرو‌های امداد رسان از قبیل مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، آتش نشانی، اداره برق، شرکت گاز، آبفا و معدود واحد‌های صنفی است که مجوز‌های لازم از فرمانداری‌ها به آن‌ها ارائه شده، می‌باشد.

او ادامه داد: کارکنان دستگاه‌های خدمات رسان و صنوفی که بنابر اضطرار با هماهنگی فرمانداری‌ها و پلیس، در این ۳ روز بایستی فعال باشند در حین تردد به محل کار خود حتماً نسبت به همراه داشتن مدارک شناسایی و مجوز‌های مربوطه که حاکی از حضور آنان در محل خدمت می‌باشد، اقدام کنند چرا که در صورت احراز تردد غیرضروری برای این قبیل خودرو‌ها نسبت به اعمال قانون این گونه خودرو‌ها هم اقدام خواهد شد.

سرهنگ حسینی تاکید کرد: در این مدت هرگونه تردد خودرو‌ها با پلاک‌های غیر بومی در سطح شهر‌ها کاملا ممنوع بوده و در صورت مشاهده این خودرو‌ها برابر ابلاغیه‌های قبلی نسبت به اعمال قانون این قبیل خودرو‌ها اقدام خواهد شد و در صورتی که رانندگان این خودرو‌ها قصد عزیمت به شهر مقصد خود را دارند باید بدون ورود به محدوده شهر‌ها از کنار گذر شهری تردد کنند و در این مدت از خروج خودرو‌های بومی از محدوده محل سکونت به خارج از محدوده شهری خودداری می‌شود.

او گفت: تاکید می‌شود طی این ۳ روز هر گونه تجمع در اماکن عمومی، بوستان‌ها و پارک‌ها به خصوص در روز ۱۳ فروردین ممنوع بوده و پلیس با افراد خاطی برخورد و وسایل نقلیه برابر شرح اعلامی اعمال قانون خواهند شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.