اقدام انسان دوستانه یک استاد دانشگاه در اندیمشک برای تهیه ماسک

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک از اهدا تعداد زیادی ماسک تنفسی به این جمعیت با کمک احسان رضایتی استاد دانشگاه خبر داد.

زهرا بهاروندی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشکدر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: احسان رضایتی استاد دانشگاه و کارشناس دادگستری اندیمشک حقوق خود را برای تهیه ماسک با هدف پیشگیری از کووید ۱۹ و محافظت از افراد در معرض خطر ابتلا به ویروس اختصاص داد.

اوضمن گرامیداشت سال جهش تولید افزود: با تصمیم این خیر نیک اندیش با هدف توجه به جهش تولید این ماسک‌ها از سوی یک شرکت تعاونی تولیدی در اندیمشک تولید شد.

بهاروندی با اعلام ثبت نام و عضویت داوطلبانه این خیر در واحد داوطلبان این جمعیت بیان داشت: امیدواریم خیرین، فعالین اقتصادی و فرهیختگان با الگو گیری از حرکت این استاد دانشگاه نسبت به تهیه لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم در این برهه حساس اقدام کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک تصریح کرد: لطفا هموطنان عزیز تا عادی شدن شرایط از منازل خود خارج نشوند؛ چرا که بهترین راه مبارزه با کرونا ویروس درخانه ماندن است، علاوه بر اینکه از خطر این ویروس در امان می مانند بلکه از تمامی کادر درمان و نیرو‌های درگیر با ویروس اعلام حمایت می‌کنند و موجب دلگرمی آن‌ها می‌شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.