رشد ۳۲ درصدی تناژ حمل شده کالا از بنادر مازندران

تناژ حمل شده کالا از بنادر مازندران ۱۰ روز اول فروردین امسال ۳۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از افزایش ۳۲ درصدی تناژ حمل شده کالا از بنادر (امیر آباد، فریدونکنار، نوشهر)  ۱۰ روز اول فروردین در مقایسه با پارسال خبر داد و گفت: ۶۵۰ هزار و ۴۶ تن کالا در این مدت از بنادر استان به سایر نقاط کشور حمل گردید.
 
او درباره وضعیت جابجایی کالای اساسی در مازندران در این ایام، افزود: هیچ محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا به ویژه کالا‌های اساسی اعمال نشده و نخواهد شد.

نجفی گفت: در خصوص صدور بار نامه در حمل محمولات بنادر استان نیز با رشد ۲۸ درصدی مواجه هستیم چرا که پارسال ۱۰ روز اول سال تعداد ۲۳ هزارو ۶۴ نسخه بارنامه صادر گردیده که این میزان در امسال به تعداد ۳۰ هزارو ۳۷ نسخه بارنامه رسیده است.
 
او افزود: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش آمار مبتلایان و جانباختگان، ستاد مرکزی مقابله با کرونا مصوباتی در زمینه اعمال محدودیت تردد و ورودی و خروجی‌های شهر‌ها و استان‌های درگیر ابلاغ کرد.

نجفی در خصوص اقدامات انجام یافته برای مقابله با این ویروس در شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر افزود: تبدیل نوبت مجازی به نوبت واقعی در پایانه‌های بار (دیگر نیازی به ثبت اثرانگشت از سوی رانندگان نیست)، استفاده از دستگاه پوز توسط رانندگان ،ضمن ضدعفونی کردن افراد و وسایل حمل و نقل عمومی جابجا کننده بار، تب سنجی از رانندگان، ضدعفونی کردن سالن‌های اعلام بار در هر روز در دو مرحله صبح و بعد از ظهر و توزیع اقلام بهداشتی به آن‌ها از جمله اقدامات این اداره کل در این ایام است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار