امداد رسانی به ۴۷۵ حادثه دیده از ابتدای سال

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: ۴۷۵ حادثه دیده از ابتدای سال تا روز یازدهم فروردین ماه امدادرسانی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، اسعدزاده معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: از یکم تا یازدهم فروردین سال جاری در مجموع ۵۶ مورد حادثه در خراسان‌جنوبی به وقوع پیوسته است.

او افزود: از این تعداد حادثه ۱۵ مورد حوادث جاده‌ای، یک مورد ریزش آوار، ۳۰ مورد سیل و آبگرفتگی، شش مورد شهری و چهار مورد نیز حادثه کوهستان بوده است.

اسعدزاده ادامه‌داد: مجموع حادثه‌دیدگان در این بازه زمانی نیز ۴۷۵ نفر بوده است که ۶۴ نفر حادثه‌دیدگان حوادث جاده‌ای، ۳۹۳ نفر حادثه دیده سیل و آبگرفتگی، ۸ نفر حادثه دیده در حوادث شهری و ۱۰ نفر نیز در حوادث کوهستان آسیب دیده بودند.

او با اشاره به اینکه مجموع کل افراد اسکان داده شده ۶۸ نفر در حوادث سیل و آبگرفتگی بوده است، یادآور شد: مجموع کل تیم‌های عملیاتی اعزام شده به این حوادث نیز ۸۶ تیم و نیرو‌های عملیاتی اعزام شده ۱۸۸ نفر بوده است و همچنین ۴۷ دستگاه آمبولانس و ۲۲ خودروی امدادی در این حوادث به کارگیری شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به شرایط نامساعد جوی گفت: ۱۹۶ نیروی امدادی هلال احمر در قالب ۴۹ تیم عملیاتی در راستای امداد رسانی به حوادث احتمالی ناشی از سیلاب در حالت آماده باش کامل بسر میبرند.

انتهای پیام/ ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.