آغاز عملیات گسترده ارتش و الحشد الشعبی عراق در سه استان

ارتش و الحشد الشعبی عراق عملیات گسترده «بهار پیروزی‌های بزرگ» را برای پیگرد عناصر باقی‌مانده داعش در سه استان آغاز کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المعلومه، ارتش و الحشد الشعبی عراق در بیانیه‌ای از آغاز عملیات وسیع پیگرد عناصر باقی مانده داعش در سه استان صلاح الدین، نینوا و سلیمانیه خبر دادند.

آغاز عملیات گسترده ارتش و الحشد الشعبی عراق در سه استان

مرکز رسانه‌ای الحشد الشعبی اعلام کرد: تیپ‌های ۴۴ و ۵۱ و عملیات نینوا و گروه مهندسی در این عملیات گسترده حضور دارند.

این عملیات با اطلاعات به دست آمده در خصوص نفوذ عناصر تروریستی مسلح از مرز سوریه و در سایه مشغول شدن جهان به انتشار ویروس کرونا طرح ریزی شده تا این عناصر دستگیر شوند.

گروه واکنش سریع ارتش نیز در این عملیات مناطق نزدیک مرز استان سلیمانیه را رصد کرده و همچنین دو استان صلاح الدین و کرکوک را بازرسی می‌کنند تا عناصر باقی مانده از گروه تروریستی داعش را دستگیر کنند یا هدف قرار دهند.

در بیانیه مذکور آمده که هدف از این عملیات متوقف ساختن تحرکات تروریست‌ها در این مناطق وسیع که محل حضور عناصر مسلح است و ممانعت از برهم خوردن ثبات و امنیت کشور است.

پیش از این الحشد الشعبی از نفوذ تروریست‌های داعش به غرب الانبار جلوگیری و روز گذشته نیز نفوذ تروریست‌ها به جنوب سامرا را خنثی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۵:۱۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
این کار حزب الله عراق به غایت هوشمندانست...
_حالا اگر آمریکا به مقاومت عراق حمله کنه یعنی همدستی آشکار با داعش ... قطعا در بین مقاومت عراق ایرانی هم هست. دفاع از حرم تا زمانیکه آمریکایی ها هستن ادامه داره...
_آمریکا اگر بدونه قراره چه آبرویی ازش بریزه ...
آخرین اخبار