تنوع رنگ جدید OnePlus 8 Pro مشخص شد

شرکت وان‌پلاس خبر داده که پرچمدار جدید این شرکت، OnePlus 8 Pro قرار است با یک رنگ جدید عرضه شود.

تنوع رنگ جدید OnePlus 8 Pro مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت وان‌پلاس که این روز‌ها برای خود اعتباری کسب کرده، قصد دارد ماه بعد دو گوشی پرچمدار خود را به صورت رسمی رونمایی کند؛ OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro. گفته می‌شود OnePlus 8 Pro پرچمدار حقیقی بعدی شرکت وان‌پلاس باشد چرا که این گوشی هوشمند قرار است از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند و دارای رنکینگ IP۶۸ است. این قابلیت‌ها و فناوری‌های جدید برای اولین بار است که روی یک گوشی وان‌پلاس دیده می‌شود.


بیشتر بخوانید: احتمال عرضه وان‌پلاس ۸ پرو با فناوری شارژ بی‌سیم


مورد دیگری هم وجود دارد که برای اولین بار است که یک گوشی ساخت شرکت وان‌پلاس قرار است همراه خود داشته باشد. OnePlus 8 Pro، پرچمدار حقیقی بعدی وان‌پلاس قرار است با رنگ نعنایی در بازار عرضه شود که اولین بار است روی یک گوشی وان‌پلاس دیده می‌شود. شایعاتی که پیش از این از وان‌پلاس منتشر شده بودند، خبر از این می‌دادند که OnePlus 8 Pro قرار است در رنگ بنفش هم روانه بازار شود. با این وجود، اصلا مشخص نیست که قرار است پرچمدار بعدی وان‌پلاس در رنگ‌های بنفش و نعنایی برای مدل ارزان‌تر و معمولی OnePlus 8 عرضه شود یا خیر.

بر اساس اخباری که از قبل از شرکت وان‌پلاس فاش شده‌اند، OnePlus 8 Pro دارای طراحی شبیه به گوشی‌های سری Galaxy S۱۰ و Note ۱۰ است یعنی دارای یک حفره برای دوربین سلفی خود روی نمایشگر است. ۸ Pro مانند نسل‌های قبل خود دارای لبه‌های خمیده است که اندازه نمایشگر هم حدس زده می‌شود که ۶.۶۵ اینچ باشد تا کمی بزرگتر از OnePlus 8 با نمایشگر ۶.۵ اینچی به نظر برسد.

تنوع رنگ جدید OnePlus 8 Pro مشخص شد

OnePlus 8 و ۸ Pro از فناوری ارتباطی 5G هم پشتیبانی می‌کنند. هردو گوشی با پردازنده جدید کوآلکام، Snapdragon ۸۶۵ کار می‌کنند که حافظه رم آن‌ها ۸ یا ۱۲ گیگابایت خواهد بود. این دو گوشی می‌توانند در سه تنوع حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه شوند. گفته می‌شود OnePlus 8 Pro دارای باطری به ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود که از فناوری شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

گفتنی است، وان‌پلاس از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود ۱۵ آوریل رونمایی می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.