دمای هوا در استان بوشهر از فردا افزایش می‌یابد

کارشناس اداره‌ کل هواشناسی استان بوشهر گفت:دمای هوا در استان از چهارشنبه به طور محسوسی افزایش می‌یابد.

دمای هوا در استان بوشهر از چهارشنبه افزایش می‌یابدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: امروز و فردا به سبب وزش باد‌های به نسبت شدید شمالی، سواحل مرکزی و جنوبی استان تا حدودی مواج خواهد بود.

او عنوان کرد: از ظهر فردا و روز پنجشنبه با افزایش ناپایداری‌های جوی، ضمن افزایش ابر در آسمان استان بوشهر، بر سرعت وزش باد‌های جنوبی افزوده خواهد شد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در این مدت احتمال وقوع رگبار‌های پراکنده باران، رعد و برق و تندباد‌های لحظه‌ای دور از انتظار نیست.

مساعدی با بیان اینکه از فردا نیز دمای هوا به طور محسوسی افزایش می‌یابد ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری در سواحل مرکزی و جنوبی در ساعاتی وزش باد و گاهی گردوخاک، فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی امروز با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی امروز ۹۰ تا ۱۸۰ و از اواخر شب ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

مساعدی افزود: جم امروز با ۱۳ درجه سانتیگراد کمترین دما را داشته و در ۲۴ ساعت گذشته دیر و کنگان ۲۹ درجه سانتیگراد گرمترین شهرهای استان بوده‌اند.

او  بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۳۰ بامداد، جزر اول ساعت ۰۵:۳۶، مد دوم ساعت ۱۲:۵۴ و جزر دوم دریا ساعت ۲۰:۵۴ خواهد بود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.