فرماندار ویژه آبادان؛

قرنطینه سختی هایی دارد که برخی تحمل آن را ندارند

فرماندار ویژه آبادان گفت:قرنطینه سختی هایی دارد که برخی تحمل آن را ندارند و به همین دلیل است کسی قرنطینه را انتخاب نمی کند.

موسوی فرماندار ویژه آبادان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،با بیان اینکه  می دانستم مورد هجمه قرار میگیرم اما قرنطینه را بخاطر سلامت مردم شریف آبادان انتخاب کردم گفت:در رابطه با سلامت مردم با فشارهای حساب شده کنار نمی آیم.

او افزود:تمام نیوجرسی های تعبیه شده در جاهای خود بدون تغییر قرار دارند،رفت و آمد شاغلین و خودروهای امدادی و مواد غذایی و مواد اولیه کارخانجات بین آبادان و خرمشهر آزاد است اما مردم عادی مجاز نیستند در دوران قرنطینه غیر از شهر خود انتخابی داشته باشند.

فرماندار ویژه آبادان  با اشاره به اینکه نیروی انتظامی دستورالعمل را اجرا کند، چنانچه دخالتی شد دادستان محترم ورود کند ادامه داد: دستورالعمل،خروجی و مصوبه شورای تامین آبادان است ولازم الاجراست،مردم آبادان را در خانه نشاندیم که جلوی کرونا را بگیریم به آنها احترام بگذاریم.

موسوی گفت:در اجرای دستورالعمل مسئولان منطقه کنار ما باشند، موانع بتنی همان کرکره ی قفل شده ی کاسب آبادانی است که با تعطیلی کسبش منتظر کنترل بیماری است و قفل کردن تفریح مردم شریفی است که به امید کنترل بیماری خانه نشینی را انتخاب کرده اند.

او افزود: اینطور نیست چون مردم شریف دو شهر ارتباطات زیادی با هم دارند قرنطینه را نادیده بگیریم، این اقدام به نفع هردو شهر است.

فرماندار ویژه آبادان  گفت:ما قرار است حتی برخی نقاط داخلی شهر آبادان را قرنطینه خاص تر کنیم، شهرهای مجاور و مرتبط با آبادان هم از این قاعده نباید مستثنی باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.