رجبی: کرونا زودتر از موعد از ایران خارج می‌شود/ نوروز پیام آور فصل بهار است

کارشناس فوتبال کشورمان در گفت‌و‌گویی نوروزی درباره شرایط این روز‌های فوتبال توضیحاتی از بیان کرد.

رضا رجبی کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: نوروز یک رسم دیرینه، عزیز و با ارزشی است. نوروز پیام آور فصل بهار است. امیدوارم این خزانی که این روز‌ها گریبان گیر مردم ایران است با آمدن نوروز به بهار تبدیل شود. انشاالله در سال جدید مشکلات مردم ایران رفع شوند.

رجبی: کرونا زودتر از موعد از ایران خارج می‌شود/ نوروز پیام آور فصل بهار است

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: مردم ما پس از شیوع این بیماری متوجه شدند ارزشمندترین موضوع برای انسان سلامتی است. انشاالله این بحران را هرچه زودتر و با کم‌ترین تلفات پشت سر بگذاریم.

رجبی درباره دوست داشتنی‌ترین رسوم سال نو گفت: لحظه سال تحویل را خیلی دوست دارم. خانواده‌ها در آن لحظه در کنار هم جمع می‌شوند. در زمان‌های گذشته با شلیک توپ از فرا رسیدن این لحظه با خبر می‌شدیم و حالا از طریق رسانه‌های جمعی.

او ادامه داد: دید و بازدید در سال نو و عیدی دادن را هم دوست دارم.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره دوست داشتنی‌ترین سین، در سفره هفت سین بیان کرد: سکه را دوست دارم. سکه نماد مادیاتی است که خداوند برای انسان در نظر گرفته است.

کارشناس فوتبال کشورمان در رابطه با بد‌ترین خاطره خود در سال ۱۳۹۸ اظهار کرد: بد‌ترین اتفاق هم شیوع ویروس کرونا بود.

رجبی درباره سفر در ایام تعطیلات نوروز گفت: پزشکان توصیه کرده اند برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا سفر نکنیم. من تا این لحظه برنامه‌ای برای سفر ندارم.

رجبی درباره دروغ سیزده امسال گفت: ویروس کرونا زودتر از موعد از ایران خارج خواهد شد.

کارشناس فوتبال در رابطه با مهم‌ترین اتفاق ورزشی سال ۹۸ اظهار کرد: از دست دادن سیامند رحمان قوی‌ترین مرد ایران دردناک‌ترین اتفاقی بود که امسال رخ داد. به شخصه بسیار ناراحت شدم و هضم آن برای من سخت بود.

او اظهار کرد: خوشبختانه کدورتی بین من و دیگران نبوده است. اختلاف نظری بین من و حسن روشن وجود داشت که با وساطت علی پروین و رضا اسماعیلی این کدورت از بین رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار