منتخب مردم آبادان در مجلس یازدهم؛

راه اندازی پایگاه های پایش در ورودی و خروجی شهر

منتخب مردم آبادان در مجلس یازدهم گفت: برای کنترل سلامت مردم بجای نیوجرسی، پایگاه های پایش در ورودی و خروجی راه اندازی شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سیدمحمد مولوی منتخب مردم آبادان در مجلس یازدهم با انتقاد از اقدام صورت گرفته در بستن مسیر آبادان - خرمشهر گفت: این اقدام نابجا، حاصل تصمیمات و صورتجلسه امضا شده در منطقه آزاد اروند است و لازم است مدیرعامل این سازمان فورا دستور جمع آوری نیوجرسی ها را پیگیری و انجام دهد.

او افزود: ۸ سال جنگ تحمیلی نتوانست بین دو مردمی که اشتراکات فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی دارند این چنین موانعی ایجاد بکند و گذاشتن نیوجرسی اقدام غلط و نادرستی است.

منتخب مردم آبادان در مجلس یازدهم گفت: بجای گذاشتن نیوجرسی و انجام اینگونه اقدامات غیر منطقی، باید پایگاه های پایش سلامت در مبادی ورودی و خروجی راه اندازی شود و در این حال مردم را به عدم تردد تشویق کرد.

مولوی تصریح کرد: امیدواریم منطقه آزاد اروند در اتخاذ تصمیمات و تنظیم صورتجلسه های ابلاغی خود به عواقب و بازخورد اجتماعی و فرهنگی آن نیز توجه کنند و به تصمیمات غلط خود در برخی امور پایان دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.