۱۲ فروردین، روز تجلی حضور مردم ایران در سرنوشت خویش

فرماندار بروجن با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیراست:

«دوازدهم فروردین ماه، سالروز استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی حضور مردم ایران در سرنوشت خویش و روز تحقق عصاره تلاش‌های تاریخی ملت ایران در دستیابی به آرزو‌های دیرین و یکی از تأثیرگذار‌ترین روز‌های تاریخ اسلام و ایران است.

۱۲ فروردین ماه، یاد آور حماسه سیاسی و فریاد ملتی متمدن و سربلند از درون تاریخ است که ندای صلح، عدالت طلبی و خود باوری آن‌ها در سایه انقلاب اسلامی به گوش جهانیان رسید و مسیری جدید از عزتمندی و اقتدار پیش روی ملت‌های آزادی خواه قرار داد و تجلی یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است.

اینجانب ۱۲ فروردین، بهار استقلال و آزادی ایرانیان را گرامی داشته و سالگرد استقرار نظام جمهوری اسلامی را به عموم ملت شجاع و همیشه درصحنه ایران و به ویژه مردم شریف شهرستان بروجن تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و موفقیت همگان را در راستای آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار